Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Hopelijk maak je je klacht bij mij kenbaar door te mailen naar contact@sizzykidsmusthaves.nl. Service is een van de peilers van Sizzy Kidsmusthaves en ik denk altijd graag mee om samen tot een oplossing te komen. Komen we er onverhoopt toch niet uit samen, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Bedenktijd & Retourneren

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Misschien bevalt het product onverhoopt toch niet of is er een andere reden. Wat de reden ook is, je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren.

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. De kosten voor het retour sturen naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de door jezelf gekozen vervoerder. Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact opnemen via contact@sizzykidsmusthaves.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van de retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking heviger beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus alsjeblieft met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Uitzondering maatwerk

Gepersonaliseerde producten die je via Sizzy Kidsmusthaves koopt worden op maat volgens de door jou ingevoerde specificatie gemaakt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

Lees meer over retourneren en het herroepingsrecht (of uitzondering daarop) in artikel 6, 7 en 8 van de algemene voorwaarden.

Ruilen?

Oeps, verkeerd.. Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met contact@sizzykidsmusthaves.nl. Wel draag je zelf de kosten voor het terugzenden van het te ruilen product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan het bezorgadres nog voor je te wijzigen. Wanneer de bestelling al verzonden is kunnen we het bezorgadres helaas niet meer aanpassen.

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. Je kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dien je binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien je tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.